
CITROËN Ë-C4
Nezáväzná objednávka
Jazdite na elektriku
Nový Citroën ë-C4 ponúka dve kapacity batérií:
- akumulátor s kapacitou 54 kWh poskytuje dojazd až do 416 km s výkonom elektromotora 115 kW/156 k je ideálny pre dlhšie trasy s menej častým nabíjaním.
- akumulátor s kapacitou 50 kWh poskytuje dojazd až do 357 kWh s výkonom 100 kW/136 k je vhodná voľba pri denné jazdy v meste a okolí.
Nabíjajte jednoducho doma
Nabíjanie vozidla doma je bezpečné, rýchle a pohodlné. Domáce nabíjačky ponúkajú rýchlosť, bezpečnosť a všestrannosť, ktoré potrebujete, aby ste optimalizovali náklady za vaše každodenné jazdy.
Rýchle nabíjanie podľa potreby
Nabite Váš Citroën ë-C4 z 20 na 80% za menej ako 30 minút použitím rýchleho DC nabíjania s výkonom až 100 kW.
Plánovanie dlhých trás nebolo nikdy jednoduchšie. S mobilnou aplikáciou e-ROUTES od Free2move Charge získate elektrického spolujazdca, ktorý vás dovedie do cieľa a poskytne vám rady o najlepších nabíjacích staniciach na základe vášho itinerára a stavu nabitia batérie v reálnom čase.
Exkluzívne funkcie
Sedadlá a dynamický komfort boli vylepšené tak, aby poskytovali príjemnejší zážitok z jazdy aj na dlhé vzdialenosti. Tieto sedadlá ponúkajú absolútny komfort a premenia každú cestu na príjemný, upokojujúci zážitok.
Objavte nový 7″ združený displej s vysokým rozlíšením s moderným grafickým rozhraním navrhnutým pre optimálnu prehľadnosť a intuitívne zobrazovanie informácií. Dopĺňa ho farebný head-up displej, ktorý zobrazuje kľúčové informácie, čím sa minimalizuje namáhanie očí a zvyšuje sa bezpečnosť pri šoférovaní.
Nová C4 ponúka infotainement najnovšej generácie s 3D navigáciou, ktorá je plynulá, rýchla a intuitívne sa ovláda. Zobrazuje sa na 10″ HD dotykovej obrazovke, plne prispôsobiteľnej vďaka systému „widgetov“. Rozhranie obsahuje aj digitálneho asistenta, ktorý možno „aktivovať“ s príkazom „Hello Citroën“.
Pre zaistenie bezpečnosti na ceste a zvýšenie pohodlia vodiča je Nová C4 vybavená až 20 pokročilými asistenčnými systémami pre vodiča (ADAS), ktoré sú užitočné pri každodennom jazdení a to vrátane: aktívnej bezpečnostnej brzdy, aktívneho systému varovania pred vybočením z jazdného pruhu, detekcie mŕtveho uhla alebo Highway Driver Assist ako prvý krok k autonómnemu riadeniu.